marți, 23 octombrie 2018

Cantecel de toamnă (cu variantă audio)





Voce, Oltea Paraschiv 



Mișcările sugerate de text sunt ușor de ghicit și de efectuat.

NOTĂ: Utilizarea jocului cu text și cânt se va realiza menționându-se autorul. Este de bun simț respectarea dreptului de autor!

24 de comentarii:

  1. F. frumos cintecel ,sper sa le placa si copiilor.multumim celor ce lau sugerat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur. Poate mai treceți pe-aici să-mi spuneți cum l-au primit copiii. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut cantecul, felicitari! In contextul actual, plin de melodii nepotrivite pt copii, ambalate comercial, ma bucur sa mai gasesc si piese normale.

    RăspundețiȘtergere
  4. un cantecel vesel si placut multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat tot ceea ce realizați! Mulțumim din suflet pentru că împărtăsiți cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vesel si foarte frumos! Ma bucur ca l-am gasit, mai ales ca e ceva nou in repertoriul copiilor mei. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim din suflet pentru minunatele cantecele!
    Va imbratisez!
    Respect!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vă mulțumesc mult pentru așa un cîntecel minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. L-au îndrăgit pe loc copiii. Mulțumim pentru cântecel!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună dimineața,

    Am îndrăgit pe loc cântecelul... și eu și copiii mei speciali (ei mai mult îl ascultă interpretat de mine vocal, la flaut sau la xilofon) 🥰🎶🎵

    RăspundețiȘtergere
  11. O!!! Mi-aș dori mult să aud varianta la flaut! Toate cele bune dumneavoastră și copiilor! Mulțumesc și eu că m-ați ales. Mă bucur din toată inima.

    RăspundețiȘtergere